Bestuursleden
Bestuur: Strategie en Organisatie
De beleidsspeerpunten van Tempo AV, zoals vastgesteld door het bestuur en gepresenteerd aan de Algemene Ledenvergadering, zijn drieledig:
Om richting te kunnen geven aan die speerpunten zijn de taken binnen het bestuur verdeeld in 7 portefeuilles. Naast de portefeuilles van voorzitter, secretaris en penningmeester binnen het dagelijks bestuur, zijn dat sporttechnisch beleid, facilitair beheer & onderhoud, wedstrijdorganisatie beleid, en evenementen & ledenbinding.
De doelen en kerntaken van elk van de portefeuilles zijn hieronder kort samengevat. Op onze webpagina Contact => Contactpersonen is te vinden wie de portefeuillehouder is, en hoe deze persoon te bereiken is.
Voorzitter:
- Activiteiten: Voorzitten van bestuursvergaderingen, bevorderen van besluitvorming, onderhouden van contacten, regelen van Tempo-brede vergunningen, houden van toespraken
- Binnen Tempo het aanspreekpunt voor: Vertrouwenspersonen, alle leden
Secretaris:
- Activiteiten: Voorbereiden van bestuursvergaderingen, afhandelen van Tempo-brede post en communicatie, coördinatie van ledenadministratie, archivering, bijhouden jaarkalender
- Binnen Tempo het aanspreekpunt voor: Redactie, Ledenadministratie, Wachtlijstbeheer, Webmaster, alle leden
Penningmeester:
- Activiteiten: Financiële zaken, samenstellen van begroting, Tempo-brede sponsoring
- Binnen Tempo het aanspreekpunt voor: Boekhouding, Facturaties, Sponsoring
Sporttechnisch Beleid:
- Doel: Ontwikkelen en uitdragen van sporttechnisch beleid i.s.m. Technische Commissie
- Invulling: Trainersopleidingen, vergoedingen aan trainers, selectiebeleid, trainingen (baan en loop)
- Binnen Tempo het aanspreekpunt voor: Technische Commissie, Trainers, Uitwedstrijden
Facilitair Beheer & Onderhoud:
- Doel: Beheer en onderhoud van ruimten, terreinen, middelen en materialen
- Invulling: Overleg met beheerstichtingen, binnen- en buitenaccommodatie, materialen voor trainingen en wedstrijden
- Binnen Tempo het aanspreekpunt voor: Klusploeg, Materialencommissie, Kantinecommissie
Wedstrijdorganisatie beleid:
- Doel: Organisatie van (officiële) thuiswedstrijden i.s.m. Wedstrijdorganisatiecommissie
- Invulling: Organisatiebeleid eigen wedstrijden, opleidingen jury en wedstrijdofficials, draaiboeken
- Binnen Tempo het aanspreekpunt voor: Wedstrijdorganisatiecommissie, Regiocross
Evenementen en Ledenbinding:
- Doel: Binding en behoud van leden, organisatie van evenementen
- Invulling: Ledengroei, ledenbehoud, vrijwilligerswerving, sociale activiteiten, loopevenementen, jeugdactiviteiten
- Binnen Tempo het aanspreekpunt voor: Commissies voor Wallenloop, Temporun, Scholenestafette, Jeugd, Clubcross, Gooise heideloop, Start-to-Run